Dažome automobilį

Nors garaže stovi net du kompresoriai, vis nesiryždavome perdažyti savo automobilio. Tiksliau, tai mano vyro automobilis, kuris yra naudojamas darbui. Taip pat oro kompresoriai darbui irgi naudojami, jis juos vežiojasi kartais į objektus, kur reikia kažką dažyti. Tačiau savo automobilio taip niekada ir nedažė.

Pastabos iš uošvio

Kompresoriai dažymuiĮ tokius išorinius dalykus kaip automobilio kėbulo išvaizda mes dažniausiai nekreipiame dėmesio, todėl buvo tikrai labai nesmagu, kai mano tėvas mums ėmė priekaištauti dėl to, kad automobilis galėtų būti gražiau padažytas. Anksčiau išvis nebuvau savo jokio vyro tėvams rodžiusi, o štai atvažiavus su vyru ir jo darbine mašina, tėvas ėmė demonstruoti dominavimą ir baksnoti, ką ir kur reikia pasitaisyti. Žinoma, tai yra iš geros valios, bet mums patiems nelabai svarbu, ar mašina gražiai nudažyta, ar ne, ar matosi rūdys, ar nesimato. Pasimečiau ir nežinojau, ką sakyti, ar šokti ginti vyro, ar pritarti tėvui. Todėl tiesiog stovėjau galvodama, kad man norėtųsi dabar prasmegti žemėn. Tačiau paskui prasidėjo kažkoks kitas etapas, kada supratau, kad reikia kažką daryti. Taigi, paskutinį kartą prieš važiuojant pas tėvą, pasiūliau vyrui tiesiog teptuku užtepti tas vietas, kur lenda rūdys. Paprasčiausiai tam, kad vyras daugiau nesikabinėtų.

Galiausiai ryžomės dažymui

Tačiau po to karto grįžę namo pasijautėme taip apgailėtinai. Namuose yra net du puikūs dažymui tinkantys kompresoriai, o mes bandome kažką apgauti tepdami teptuku ant rūdžių. Gal tikrai pats metas perdažyti automobilį su normaliais dažais?

Taip ir padarėme. Pirmasis darbas – nušveisti senus dažus. Tam naudojami specialūs šveitimo prietaisai, liaudiškai vadinami bulgarke. Aš padėjau šveisdama mažesnes detales, kur buvo reikalingas švitrinis popierius. Kai kur buvo šiek tiek įlenkta, taigi, ten buvo dedama speciali stingstanti pasta, vadinama špakliumi. Tada, kai viskas nudžiuvo, buvo klijuojami laikraščiai su magnetais ant tų vietų, kur nereikėjo, kad patektų dažai. Apklijuojami langai, veidrodėliai, rankenėlės. O tada jau į darbą paleidžiami ir kompresoriai su mėlynais dažais. Iš tiesų nuostabu, kad kompresorius su tokia didele jėga gali greitai ir lengvai nupurkšti visą mašiną. Buvo tikrai smagu matyti, kaip atrodo mašina, kaip ji staiga keičia spalvą ir iš prastai atrodančios ir špakliuotos virsta kaip nauja. Vėliau dažai nudžiūsta, laikraščiai nuimami. Štai tada teptuku gali būti padailinamos vietos, kur iš tiesų kažkur nepateko dažų anksčiau.

Palikite atsiliepimą